Evaluăm costurile de imprimare și de management al documentelor, plus eficiența generală a fluxului de lucru pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți procedurile referitoare la documente. Apelând la serviciile noastre de consultanță și audit, specialiștii nostri vor contura infrastructra de printing optimă din punct de vedere tehnic, dar și financiar pentru business-ul tău.
Inginerii noștri de service te vor consilia și te vor ajuta cu realizarea operațiunilor de întreținere a echipamentelor și remedierea defecțiunilor apărute în cel mai scurt timp posibil.
Serviciile MPS îți oferă transparență și control asupra tuturor cheltuielilor de imprimare și a volumelor de imprimare ale angajaților, precum și un nivel sporitde securitate.
Închirierea unei imprimante, multifuncționale sau fotocopiator presupune o investiție inițială mică, punându-ți la dispoziție un echipament de imprimare eficient și fiabil.
Optând pentru achiziționarea în leasing a soluțiilor de printing te vei bucura de avantajele tehnologiilor de ultimă generație fără a-ți imobilizați fondurile proprii.
Soluțiile de management al documentelor îți permit să capturezi, să creezi, să editezi, să trimiți și să arhivezi documente fizice sau digitale mai eficient și mai sigur.
În centrul de copiere poți copia sau imprima documentele într-un timp scurt și la o calitate excepțională, finisându-le profesionist sau poți arhiva electronic originalele tale.
Instalarea printerelor și integrarea lor în mediul de lucru sunt servicii oferite la achiziția oricărui echipament de tipar digital, alături de suport tehnic și IT.
Ulterior instalării printerelor, îți oferim training gratuit pentru utilizatorii dispozitivului. Aceștia vor învăța cum să opereze echipamentul și principalele setări pentru joburi perfecte de fiecare dată.
În perioada celor 12 luni de garanție, oferită standard de către producătorii cu care colaborăm, vom asigura remedierea oricărui defect de fabricație constatat.
Inginerii de service vor face o vizită lunară pentru întreținerea echipamentelor și intervenții de service de câte ori este necesar, în contract fiind inclusă doar manopera.
Prin contractul de service total se asigură întreținerea echipamentelor, consumabilele (cu sau fără hârtie), piesele de schimb si manopera aferentă înlocuirii acestora.
Clienții care nu au încheiat un contract de service cu noi, în cazul apariției unui defect, ne pot solicita serviciile de mentenanță și reparații la cerere.
Îmbunătățește timpul și eficiența costurilor cu funcționalitate și vizibilitate sporite în fluxurile de lucru ale documentelor
Permiteți echipelor să acceseze de la distanță capabilități avansate de imprimare și scanare prin funcții de conectivitate îmbunătățite
Imprimări de înaltă calitate și aplicații inovatoare care vă transmit mesajul mai eficient cu imprimarea și scanarea simplificate
Mențineți standardele de securitate și conformitate cu o infrastructură de securitate robustă, care permite doar accesul autorizat la informații confidențiale
Primul pas în abordarea noastră este să observăm mediul dumneavoastră și să înțelegem cerințele dumneavoastră. Facem acest lucru prin instalarea în rețeaua dumneavoastră a unei aplicații software care este independentă de vânzător și care ne ajută să primim toate informațiile relevante din infrastructura dumneavoastră.
În majoritatea cazurilor suntem rugați să oferim optimizarea hardware-ului. Apoi, analizăm infrastructura dumneavoastră și vedem cum putem reconstrui platforma dumneavoastră hardware, eliminând produsele vechi și înlocuindu-le cu noi dispozitive multifuncționale și grupuri de lucru.
Vă vom oferi cele mai recente componente hardware, astfel încât să vă puteți bucura de toate noutățile din lumea tipăririi. Experimentați calitatea superioară a noilor noastre produse, cele mai recente opțiuni de finisare, capabilitățile de setare în drivere, caracteristicile de securitate și ușurința în utilizare oferită de cele mai recente interfețe utilizator.
În primul rând ne place să lucrăm cu un plan de proiect pentru a garanta o abordare structurată. Nu există surprize de-a lungul drumului, acolo unde este posibil documentăm etapele de punere în aplicare și, de asemenea, ne asigurăm că vă comunicăm unde avem nevoie de informații sau de angajamentul dumneavoastră în calitate de client.
Gestionarea flotei dumneavoastră înseamnă mult mai mult decât furnizarea serviciului tehnic. Când vine vorba de gestionarea adevărată a flotei, Eurocom oferă următoarele servicii:
reumplerea tonerului
gestionarea alertelor de servicii
gestionarea proactivă a flotei
Gestionarea flotei dumneavoastră înseamnă mult mai mult decât furnizarea serviciului tehnic. Când vine vorba de gestionarea adevărată a flotei, Eurocom oferă următoarele servicii:
reumplerea tonerului
gestionarea alertelor de servicii
gestionarea proactivă a flotei
Stocați cu ușurință, gestionați, prelucrați și accesați informații sigure - de oriunde și oricând
Gestionați documentele și procesele critice pentru afaceri direct de pe dispozitiv.
Înscrie-te aici pentru a primi ultimele noutăți, update-uri despre produse și oferte speciale direct în căsuța ta de e-mail.
* Datele tale personale sunt în siguranță. Verifică politica noastră GDPR pentru mai multe informații.